Arrangemang för dykande tjejer

Hej,
Vill passa på att informera om ett arrangemang som jag arrangerar ideellt. Skulle vara skoj om vi blev fullt dykcenter med bara tjejer.

TJEJHELG/DYKLÄGER PÅ SALT I KUNGSHAMN 12-15Juni 2003 (22 platser kvar av 48 totalt.), du får gärna meddela dykande vänninor detta också om detta arrangemang!

Varför ordnar jag detta? Jo det kom sig av att jag ofta är ensam tjej när jag är ute och dyker och skulle därför vilja träffa fler likasinnade. Vad är väl då ett bättre sätt att göra det än på en resa?

Dyken på SALT består till största delen av naturdyk som passar alla erfarenhetsnivåer.

Priset 2277 kr: inkluderar
Boende 3 nätter inkl 3 st frukost, 3 st eftermiddagsfika, 3 st lunch och 2 st middag (fredag och lördag) 4 stycken båtdyk inkl luft, vill man dyka mer kostar det 195kr/båtdyk inklusive luft.
Kontakta mig om ni har några frågor så skall jag försöka besvara dem så gott jag kan.

Komplett information finns på min hemsida. http://w1.421.telia.com/~u42115620/index.html

det skulle vara skoj om du och dina dykande vänninor kunde följa med!
Skicka mig då följande information helst innan den 31 mars.
Namn
Adress
Tel hem
Tel mobil
Mailadress
Cert nivå:
Dykklubb

Vänliga hälsningar
Kristin Nygren, Helsingborg Skåne (medlem i DK Delfinen)
Frågor skicka mig ett mail: kristin.nygren@telia.com
 
Häng på!!

Bra att du lagt ut evenemanget även här. Hoppas de kommer många napp!

Simma lugnt - Åsa
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Vrakis Vrakfoto 6/2: seminarium för dykande fotografer som gillar vrak Dykning 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.