• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktiva tränade friluftskompisar Värmland, tjej 33år.

Hej!
Mina vänner hänger inte med mig....och jag hoppas att det kanske här finns likasinnade som vill vara ute tex vandningar,kayak,MTB, skidor (klassiskt el skate), segling. Hör av er så hittar vi på något. Jag är öppen för förslag.
 
Hej, hej!
Nu har jag hört av mej... Eftersom du inte vill bli kontaktad per mail så kan du väl maila mej istället. Snart går isarna upp och då ska kajaken i sjön!

/magnus
 
Aktiviteter i Värmland

Hej! Jag hittar gärna på något aktivt med inriktning mot friluftsliv. Har planer på kortare vandringar för att förbereda kroppen på senare fjällvandringar. Gillar att åka inlines. Är det något som du sysslar med, såg att du åker långfärdsskridsko, det gör jag med och inlines är ett bra och roligt sätt att hålla igång både kondisen och rätt muskelgrupper för vintern. Tänker också göra några kortare paddelturer och någon tur med en eller ett par övernattningar. Min semester börjar på fredag, så det vore kul att höras.

Du kan nå mig på chris_swe@hotmail.com om du vill hitta på något och inte har fullt i kalendern./Christer


trolla; sa:
Hej!
Mina vänner hänger inte med mig....och jag hoppas att det kanske här finns likasinnade som vill vara ute tex vandningar,kayak,MTB, skidor (klassiskt el skate), segling. Hör av er så hittar vi på något. Jag är öppen för förslag.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.