• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Ågelsjön i helgen?

Hallå,

En gammal tradräv med abstinens söker sällskap till helgen... Jag leder helst långa tradsexor och kan nog dra mig upp för en och annan bultsjua, men kan tänka mig att anpassa mig efter sällskapet. Alla mina vanliga klätterpartners är utrikes på de stora bergen.

Jag är en kille på 37 år och väger ca 83kg. Jag bor utanför Uppsala och har bil, och komplett tradutrustning. Passar inte helhelg i Ågelsjön är jag öppen för förslag.

Hör av er!

Mats

0730-239922
 
klättersuuuugen...

alltid...imorron häggsta?? fredag ledig...öppen för förslag...vet ej hur det ser ut till helgen...ni som läser och kan och vill imorron och fredag...hör av er...0762690200...helst sms..
kram anna
 
En bil till Ågel i helgen...

Det ser ut som om det blir en bil till Ågelsjön på lördag fm och hem söndag em. Med lite god vilja får vi in ett replag till...

Hör av er så får vi se om vi får till det.

Mats
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.