Bästa mattorken i budgetkategorin?

Vilken tork i prisläget runt 500kr (maxtak 1000kr) tycker ni fungerar bäst? Är OBH nordica fortfarande bäst i den kategorin trots att den saknar termostat? Vill ha ett komplement till ungen för att slippa värma hela huset med överskottsvärme (svårt att få låga temperaturer om inte luckan öppnas rejält).
 
Bygg om en 40cm garderob till tork, en kupevärmare med thermostat i botten, gott om ållor och hål vid golv och tak för luft in och ut. Billigaste du kan få tag på. God kapacitet oxså.
 
Jag kollade på svamptork-testet i Råd&Rön, men det är framförallt torka mat frågan gäller? (Jo, jag kan läsa rubriken, men ändå!)
 
.. Vad är grejen med att svara i två år gamla trådar?

Personligen anser jag att det är bättre att man "återanvänder" gamla trådar än att man startar nya hela tiden om samma saker. Kunskapen blir liksom lite mer "koncentrerad". Men vad vet jag.

*säger någon som är spyless på alla trådar som handlar om att vandra mellan Abisko och Nikkaluokta*
 
Det är relativt lätt att hitta angränsande ämnen om man scrollar nedåt och tittar på förslagen. Många av de äldre trådarna förtjänar att återanvändas.

Thure
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.