sverige

  1. WästyKajaky

    Expedition/ Långfärdspaddling Norge-Sverige....

    Hej Kajakpaddlare! Jag har tänkt genomföra en distanspaddling under sommaren med start i Norge, utgångspunkt Fåberg strax söder om Hafjell och avslutningsvis i Göteborg. Paddlingen sker inlands Norge genom Gudbrandsdalslågen, Mjøsa, Vorma och Glomma vattendrag för att till slut paddla Norsk -...
  2. Felicia G.

    Söker fjällvandringskompis, 20-25

    Hej alla! Jag är en 24 åring som är helt ny till fjällvandring! Jag hittade dock en kurs/luff med STF för nybörjare/ungdomar (därav att jag söker dig, 20-25), vilken skulle gå längs Kungsleden. Ingen av mina kompisar har möjlighet att förlja med, men vill så gärna åka! Vill du hänga med...
  3. karimw

    Cykelprojekt: Här är ditt land

    Hej alla, Under 2v i juli/aug 2017 kommer jag tillsammans med 4 nyanlända svenskar (som fått uppehållstillstånd i SE) upptäcka delar av Sverige på cykel och har valt att namnge projektet: ”Här är ditt land”. Jag tror att friluftsliv är något prestationsfritt som ger frihet och nya perspektiv...
  4. barkskog

    Nikkaluokta > Vistasdalen > Mårmas > Lapporten > Abisko

    Jag och några vänner har funderingar på att vandra sträckan Nikkaluokta > Vistasdalen > Mårmas > Lapporten > Abisko nu i sommar. Hittar dock ingen bra ledbeskrivning och funderar därför om det är någon som vandrat den vägen och vill dela med sig av sina erfarenheter? Hur många dagars vandring...
  5. avslutat medlemskap1105

    Gissa position

    Var är följande bilder tagna? [bildern finns ej kvar på flickr /adm]

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...