trekking

  1. Olander

    Hjälp att identifiera berg i Himalaya!

    Hej! Jag skulle behöva hjälp att identifiera ett berg. Jag tog bilden innan vi nådde Manang när vi vandrade Annapurna Circuit. Berget i förgrunden är Pangri Danda men jag blr inte klok på det höga snöklädda bakom och jag har lyckats förlagt kartan. Finns det någon här som har koll? Tack på...
  2. marmit

    Fantastisk vandring i Korsikas höga berg

    Som förberedelse inför våra sista utmaningar (Hvannadalshnjúkur på Island och Yding Skovhöj i Danmark) i projektet att ta Nordens alla högsta toppar tog vi en sistaminutenresa till Korsika för att vandra i fantastisk och oväntat alpin miljö i början av maj. Under de sju vandringsdagarna gick...
  3. frimanniska

    Vandra genom Japan

    Jag har börjat sälja av allt jag äger och har en hel del stålar på ett nödkonto (som jag helst inte använder). Utöver det har jag 13.000 kontant och äger redan sovsäck, kläder och annat essentiellt man får det svårt att klara sig utan. Jag behöver stöd och hjälp från erfarna vandrare, från folk...
  4. flyvan

    Lofoten - Vesteråland

    a nice holiday... paragliding, fishing, kiting, trekking in wild camping road trip. http://vimeo.com/13328741

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...