jobb

  1. ODK123

    Förslag på spännande visstidsjobb?

    Hej alla, Jag tar för stunden ett sabbatshalvår från min högskoleutbildning och undersöker vad det finns för visstidsjobb ute i naturen med möjlighet att vandra och dylikt. Råkar någon veta vart man ska titta eller vilka organisationer som kan ha något passande? Det kan gärna vara riktat till...
  2. lars.brickstad

    Jobba på fjällstation i Norge

    Hej! Jag önskar jobba som fjällvärd på en fjällstation i Norge. Jag vill göra det under vintersäsongen för att kunna kombinera mitt intresse för friluftsliv och snö med att lära känna nya människor. Jag gillar även att jobba med serviceyrken. Är det någon som vet vilka fjällstationer det...
  3. Ann-Cathrine

    Jobbar du inom natur - logi - friluftsliv?

    Hej! Jag är intresserad av att höra om det här på forumet finns någon eller några som jobbar inom området natur-logi-friluftsliv? Jag är själv utbildad inom turismområdet med erfarenhet från olika delar av denna bransch och söker nu tips och utbyte med andra som är intresserade av eller redan...

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...