segla

  1. Vega 28

    Låna min seglare!

    Hej! Jag har en nyligen införskaffad Vega som ligger i Piteå-trakten. Den är fullt utrustad och mycket välhållen med modern och riklig utrustning anpassad för kust/havssegling. Den behöver under sommaren 2015 seglas ner längs kusten, mot Stockholm. Förslag: om du med hjälp av familj eller...
  2. Skeppskatten

    Köpa segelbåt i medelhavet

    Hejhej! Jag, min kille och ett annat par har länge funderat på att köpa en segelbåt i medelhavet, men vet inte riktigt hur detta ska gå till. Charter eller privat, vad är bäst? Vilka hamnar och länder bör man välja? Har varit i Kroatien några somrar och tycker det är ett helt fantastiskt land...
  3. EilivEmilie

    Vill du segla jorden runt?

    Hej! Drömmer du om ett världsomseglingsäventyr och är beredd att satsa helhjärtat? Vi söker 1-2 extra besättningsmedlemmar till en tvåårig segling runt jorden med avsegling i juli 2011. Som besättningsmedlemmar är vi alla lika delaktiga i projektet och i planering av resan. Vi ställer inga...

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...