fridykning

  1. the.holoscenes_gmail.com

    Undervattensfilm på Gäddor i Småland

    Hej allihopa! Här kommer en kortare video på bland annat Gäddor på väldigt nära håll från sommarens snorkling och filmning. Kom ihåg att titta i 1440p på Youtube. Jag spenderat somrarna 2019 och 2020 under ytan i några av Smålands klaraste sjöar tillsammans med mina 2 undervattens kameror...
  2. Jean Dar

    Filippinerna & Mikronesien

    Under sex veckor i December-Januari kommer jag resa runt i Filippinerna & Mikronesien och det är dykning som är huvudtemat, men en hel del annat kommer också hinnas med under resans sex veckor. Allt kommer att starta i Legazpi i Filippinerna där vykortsvackra Mount Mayon finns, och efter besök...
  3. Jean Dar

    Fridykning med Mako- och Blåhaj i Sydafrika m.m

    Detta är egentligen en totalresa med lite vrak- och fridykning med Mako- och Blåhaj i sydafrika, men en hel del annat som ni kan läsa nedan. Jag kommer åka till Sydafrika och Namibia under perioden 11 dec 2015 - 9 jan 2016, och söker resesällskap i form av äventyrslystna människor som är i bra...

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...