natur

  1. rjarnhall

    Äventyrs kanot!?

    Hej! Jag har en kanotfråga som jag hoppas få svar på! Jag och lite vänner paddlade kanot vid Stockamöllan, Rönne å i Skåne förra året och detta året vill vi ut igen. c 2-3 dagar Vi är dock intresserade av liite högre svårighetsgrad, lite mer läskiga forsar och gärna små svårmanövrerade...
  2. Ann-Cathrine

    Jobbar du inom natur - logi - friluftsliv?

    Hej! Jag är intresserad av att höra om det här på forumet finns någon eller några som jobbar inom området natur-logi-friluftsliv? Jag är själv utbildad inom turismområdet med erfarenhet från olika delar av denna bransch och söker nu tips och utbyte med andra som är intresserade av eller redan...
  3. Alper

    Abisko - Vandra och tälta, Smockat på sommaren?

    Tjena. Vi är två kamrater som har planerat in en resa upp till Abisko under Juni månad. Tidigare år har vi varit uppe i mellansverige och vandrat, bla. i Fulufjället som var en riktigt underbar upplevelse. I Fulufjället vandrade vi i 4 dagar och vi såg inte en enda själ under hela vandringen...
  4. Äventyrspappa

    Miljövänliga kläder?

    Hej, jag är nyfiken på vad det finns för kläder som är så miljövänliga som möjligt utan att det försämrar prestandan på kläderna. Jag gillar att vara ute i skogen mycket med familjen, men efter jag läste något om regnjackor som kan vara fyllda med silver, så vet jag inte vad man ska ha på sig...

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.