"Äventyrskompisar" sökes alt. fikakompis

Hej :)

Är en 27årig tjej som precis har flyttat till stockholm för jobb, och fast jag har några vänner i området är det få som har liknande intressen.

Tycker om att utmana mig själv, lära mig nya saker och att vara utomhus. Har åkt skidor sen innan jag kunde gå i stort sätt, utför då, och älskar att åka. Gärna i puder :)
Har spelat volleyboll/beachvolley länge och väl, men har haft några års uppehåll nu och funderar på om jag vill börja igen eller inte.. Spelar även golf, hcp 18, dock sporadiskt spel, men spelar gärna då och då. Anyhow, nog om det.

Vill som sagt komma i kontakt med folk som är intresserade av att vara ute, cykla, ta en kurs i klättring eller en kitekurs (något jag gärna vill börja med), paddla, salsa eller bara en enkel promenad? Behöver inte alltid vara så väldigt aktivt :)

Kön spelar ingen roll, inte heller ålder. Ta gärna kontakt så kanske vi kan hitta på något :)

/Emilia
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...