Positiva omdömen butiker och leverantörer

Hej!

Med tanke på att en hel del trådar här tar upp fenomenet att "de som har problem hörs tydligt, de som är nöjda är tysta" tänkte jag att en tråd där men ger positiva omdömen kunde vara på sin plats.

Tanken är inte att göra reklam för vissa märken eller butiker, men att ge välförtjänt positiv feedback om en känner att en blivit bemött över förväntan någonstans. En tråd för lite internetkärlek helt enkelt, för att balansera alla trådar med missnöje.
Det innebär att syftet inte är diskussion, utan snarare information till alla som söker på diverse leverantörer, tjänster och märken. Jag hoppas att det är ok, och att märkesjämförelser och liknande kan tas i andra trådar?

Jag börjar gärna med Klättermusens kundservice, som både lagat en ryggsäck åt mig utan kostnad när jag dumt nog lämnat in den till den lokale "skomakaren på hörnet" för en mindre lagning som resulterade i att skräddaren klippte sönder säcken totalt. Den kunde kundservice reparera så att den fortfarande 6 år senare fungerar utan anmärkning.
Nu för några veckor sedan returnerade jag en jacka som läckte trots att jag impregnerat den efter alla instruktioner. Trots att jackan var äldre än garantitiden stipulerade för garantiärende, så fick jag ändå en ny jacka i retur, då de hittade några hål i min gamla jackan som inte skall vara där.
Då det är de enda serviceärenden jag haft med Klättermusen så är det 100% bra hanterat.

mvh
negativ, i sammanhanget ett väldigt missvisande namn :)
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...