• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Skridskokompis sökes i västra Östergötland

Hej,

Jag bor i Frankrike normalt men kommer hem till Motala/Mjölbytrakten med jämna mellanrum, speciellt på vintern. Är hemma nu fram tills den 14 december och kommer sedan tillbaka i januari.

Söker åkkompisar för långfärdsskirdskoåkning på Boren, Göta Kanal, Roxen, mm vatten.

Jag god skridskoteknik och den mesta säkerhetsutrustningen såsom dobbar, rep, ispik men måste komplettera m exvis bättre ryggsäck och vattentät behållare. Har varit ute en del på egen hand och med vänner har hygglig isvana.

Kontakta mig gärna via "Skicka e-post till..."-funktionen eller direkt på 0736-21 20 29.

MVH,

Gustav Ljungars
Skeppsås, Skänninge
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...