XXL har tappat en kund...

Anonymt konto på utsidan. Rätt ovanligt. Och faktiskt lite fegt där nästan alla har med sina riktiga namn.

Om du tror att jag skriver för att vara rolig så har du missuppfattat det hela. Jag är ytterst allvarlig när det gäller Greta, hennes föräldrar och PK-media i allmänhet.

Haha, PK-media. Trovärdighet noll direkt. Dravel.
 
Däremot tillhör du den typen av människor som försöker få människor med fel åsikter att bli avstängda från sociala medier.

Jag tycker att de som använder sociala media till till att sprida hat, oavsett hur retoriken ser ut ska stängas av.

Förklara istället varför du tycker Greta gör fel. Du verkade vara emot resursslöseri och på nått sätt få det verka som om att miljön är viktig för dig men ändå så väljer du att haka på tåget mot Greta.

Att fjanta om PK-media är inte ett argument...

Anonymt konto på utsidan. Rätt ovanligt. Och faktiskt lite fegt där nästan alla har med sina riktiga namn.

Om du tror att jag skriver för att vara rolig så har du missuppfattat det hela. Jag är ytterst allvarlig när det gäller Greta, hennes föräldrar och PK-media i allmänhet.
Jag bryr mig inte ett dugg om vad du heter eller vad du vill kalla dig för på ett internetforum, jag läser det som du skriver och det är det som du skriver som du får stå för (inte ditt namn eller vad du kallas för).

Skickat från min H9436 via Tapatalk
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Vanheden Trangia och XXL Butiker och leverantörer 1
Brune Kris i XXL Butiker och leverantörer 5
JohnnyL Orolig för XXL´s utbud... Butiker och leverantörer 33
Brune Rätt så väl bemött på XXL Butiker och leverantörer 18
ollew1 Xxl säljer renoverade kängor? Butiker och leverantörer 8
Naturlig Färg Reklamationsproblem XXL sport och vildmark Butiker och leverantörer 23
Brune Märklig prissättning på XXL Butiker och leverantörer 205
Brune Dam BH på XXL Butiker och leverantörer 2
forslund XXL Webb Butiker och leverantörer 11
grodanbolle XXL etableras sig i höst Butiker och leverantörer 19
Farbrorvattenmelon Vad har hänt med "Vad har hänt med Addnature"-tråden? Butiker och leverantörer 9
henkebmtb har nån handlat på www.bergfreunde.se Butiker och leverantörer 6
Kilsbergarn Naturkompaniet har börjat sälja prenumerationer på Svenska Dagbladet Butiker och leverantörer 8
UteMats Outnorth har läckt epostadress? Butiker och leverantörer 66
GustavOh Har outnorth slutat med klätterprylar? Butiker och leverantörer 4
Glännman Friluftsland - någon som har erfarenhet? Butiker och leverantörer 6
kjpil Aldrig mer handla Arcteryx, de har sämre kundservice än försäkringskassan! Butiker och leverantörer 24
smux Team Sportia har ansökt om rekonstruktion Butiker och leverantörer 0
Daniel_75 Någon som har erfarenheter av www.outdoortrekking2010.de Butiker och leverantörer 8
Tomas J Konstigt mail ang. en sak jag har till salu på prylmarknaden Butiker och leverantörer 4
pelka Vad har hänt Fritidskompaniet.se Butiker och leverantörer 1
peter1959 Uteliv har öppnat i Norrköping Butiker och leverantörer 3
thureb Globetrotter har ingen butik i Munchen Butiker och leverantörer 25
osli73 Har någon provat Cabela's (www.cabelas.com)? Butiker och leverantörer 1
carpe.diem Myggmedlet MK 19 - har det börjat säljas än? Butiker och leverantörer 0
eaglerock Varför har inte Hilleberg blivit billigare? Butiker och leverantörer 119
granbom Vad har hänt med A-one? Butiker och leverantörer 1
madir Vad har hänt med Tierra? Butiker och leverantörer 15

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...