• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftskompis Malmöområdet?

Hej!
Är en 27årig tjej som bor i Malmö och som tycker om att vara ute i naturen. Jag letar efter likasinnade att göra allt från promenader i Malmös grönområden - till att ta utflykter ut i den skånska naturen.
Hör av dig!
 
Malmötjej

Hej!

Jag är en 21 årig tjej som också bor i Malmö och söker någon att hitta på friluftsäventyr med. Intresserad av djur och natur, klättring, ridning, vara med vänner (såklart hehe). Arbetar på bokhandel och har bokintresse.
Vandrar gärna i skåne, finns ju många etapper på skåneleden. Även öppen för att vandra längre norrut. Klättrar också men är rookie och har bara grönt kort.

Svara gärna och berätta mer om vad för typ av aktiviteter du är sugen på. :) Jag är öppen för det mesta när det kommer till att vara ute i naturen.

Sofie
 
Gärna

Hejsan

Jag hakar gärna på någon utflykt. Är kanske inte bland de duktigaste här på utsidan (tre mil med full packning är lite mycket). Men en vanlig utflykt går jag gärna med på, har gått Röstånga-Skäralid några gånger men hittar gärna fler vackra skånska ställen att besöka.

Jag är förresten 26år, bor i Lund (tänker att det kan inkluderas i Malmö-området) och har tappat lite av mitt friluftsliv sedan jag flyttade från familjen och vännerna som delade det intresset, och har liksom er, haft lite svårt att hitta likasinnade i min umgängeskrets här.

Eftersom det inte blir såp mycket vandring i Skåne (än) så har jag tagit tag i mitt cyklande istället då det är roligare att göra själv än att åka ut på lördagsvandringar.

Vänligen
Ingrid
 
Hej! Jag hänger också gärna på nån utflykt. :) Är 28, bor snart i Torup utanför Malmö. Gillar att vara ute och lufsa lite opretentiöst och vill gärna paddla, rida, vandra, klättra, fiska, åka skridskor, skidor osv osv. Ska vi rent av styra upp nåt typ i november?? :) Eller ni kanske redan har nåt på gång.
Hälsningar
Karin
 
Kan lika gärna slänga in en brasklapp här också då. :) Tror ni kan hitta vad ni söker här:
Äventyr från Skåne. (Facebook) Om ni har sökt men inte kommit med så kan det bero på följande:
1. Ni har inte angett er bostadsort.
2. Det går inte att kontakta er via meddelande och berätta ovanstående.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...