Vilken är bäst?

Vilken bild är bäst


  • Totala väljare
    33
Bakåtsträvande puritan som jag är lägger jag min röst på den med tält. Gillar inte den kloningshsteri som finns just nu. Om det var bilden utan tält man ville ha, riv tältet är min åsikt:)

Christian
 
Svår fråga (kanske jag inte får säga mot bakgrund av min tidigare bildkommentar).

Till att börja med så är det ju nu två frågor:

Vilken av bilderna är bäst?
Vilken av bilderna är bäst, med tanke på att den ena är shoppad?

De frågorna kan ju ha olika svar.

Nå, jag röstade på den utan tält, men visst hade man också kunna tänkt sig att tältet kunde ha varit med, men lite annorlunda - för att bidra till att skildra situationen som ju faktiskt innefattade tältet.

Då skulle svaret alltså vara, ingen av bilderna vann! Öringen - ut i skogen igen och ta en bra bid!

:) :)
 
Senast ändrad:
Först nu inser jag att det är alldeles för få alternativ att rösta på.

Utöver de två befintliga bildalternativen borde man alltså kunnat röst på bilder med:

1. tält med annan (kanske flera) placering
2. tarp för den tidstypiskt UL-medvetne
3. tält/tarp av ickeHillebergstyp
4. annan typ av eldstad
5. övernattningsskydd av överlevnadstyp (granris?)
6...

Utifrån detta tar jag tillbaka min tidigare uppmaning till Öringen att gå ut i skogen igen med all erforderlig rekvisita (=orimligt) och istället sätta sig vid datorn igen för att med största möjliga kloningshysteri producera en bild för varje målgrupp.

I övrigt ursäktar jag för min urspårning, och hoppas att alla kan rösta vidare utan att mina kommentarer förstört tråden.
 
Senast ändrad:
Jag hade en åsikt, sen skrev Mezzner en massa jox å sen visste jag varken ut eller in. Så ja blunda å klickade, "Med tält" bidde det...
 
Med

Röstade på bliden med tält,tyckte det såg lite 'vilset' ut utan tältet och det ställdes en massa frågor som -"Vad gör hon där?"-"varför eldar hon just där?".Med tältet får det en förklaring.


peter
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jonik vilken film Fotomotiv 4
Pigge84 vilken kamera???? Fotomotiv 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.