Outside Fototävling 2006!

Jepp. Verkligen inte disket. De flesta andra brukar ha en halvt genomskinlig bild nere i ena hörnet. Inte en sjalle att jag låter besudla mina bilder med den loggan.
 
Jag tycker att Outside generellt lyckas väldigt bra med att kombinera bra bilder med sin logga (text). Och som fotograf tycker jag att det är en extra utmaning att fundera på, dvs vilken bild gör ska jag ta som gör sig bra med Outsidetexten nertill.

Samma sak gäller för många fotografier som skall användas professionellt - omslaget på Utsidan eller andra tidningar har ju massor av text och loggor på sig och utgör därför en verklig utmaning för fotografen och bildredaktören.
 
Nä ingen röstnming från mig inte. Jag ser inte bilderna utan bara en stor vit blaffa. Den stör så mycket att tävlingen borde hetat "snyggaste bilden bakom en outside-logga"
 
barnen

Ja det finns en fin bild bakom kategorin "Barnen" (nr3), rösta gärna på den..., så vinner kanske en glad pojke ett fint pris..., eller rösta på någon annan av dom fina bilderna. http://www.outside.se
// Pär Enbom
 
Resultat?!

Om jag inte minns fel, skulle resultatet av tävlingen presenteras senast den 14 december! Men så tycks det inte vara.....!

Man är lite nyfiken på hur det har gått.

//Gustav\\
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Avslxyz Vår/Sommar 2006, Sverige Fotomotiv 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.