Foton på kängor efterlyses!

Hej!

Jag är på jakt efter fotografier på kängor eftersom min Farmor tycker att det är väldigt roligt att måla just kängor, gamla skridskor etc. Att fota sina kängor känns som ett klassiskt motiv på fjällturen.

Det vore därför jätteroligt om ni kunde lägga in era bästa kängbilder (gärna slitna kängor i fin miljö) i denna tråd eller maila dem till mig. Naturligtvis är det också intressant med läderpjäxor för vinterbruk och liknande!

Tack på förhand!

MVH

Andreas

aldehyd_o@hotmail.com
 
Jag är förvisso svag för svart-vitt.... Men jag tror kanske att färg är uppskattat av farmor. Har inte sett något svart-vitt hon målat vad jag minns, tror hon gillar samspelet med färger osv.

/Andreas
 
Jag tackar för bra och roliga bilder här och på mail!
Tänkte skriva ut och skicka ner lite bilder så får jag se om det blir något målat.

/Andreas
 
Absolut inte! Vill du fota så gör gärna det. Det är inga blåljus på något sätt. Jag kan skicka ner lite bilder i omgångar så får hon välja vad hon vill måla. Tror främst hon efterfrågar lite mer närgågna bilder där man kan se vecken i lädret, gärna lite slitna skor/kängor. Dock bör man kunna se hela paret.

/Andreas
 
ala; sa:
Tror främst hon efterfrågar lite mer närgågna bilder där man kan se vecken i lädret, gärna lite slitna skor/kängor. Dock bör man kunna se hela paret.
/Andreas

Jasså. Försöker du antyda att just mina bilder inte duger???

/Överkänslige Sachsaren
;)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.