Bild

Sabba inte mitt forum

Kan jag inte få ha "mitt" bildforum ifred, så jag enkelt vet vilka bilder jag inte får radera från min webserver ?

Per Brune
 
På förekommen anledning

Jag bad om en så enkel sak
”undvik att skriva i detta forum för det försvårar för mig att ha koll på vilka bilder jag inte får radera”

Per Brune
 
Äganderätt...?

Brune; sa:
På förekommen anledning

Jag bad om en så enkel sak
”undvik att skriva i detta forum för det försvårar för mig att ha koll på vilka bilder jag inte får radera”

Per Brune

Eftersom det är på en TEST sida, där inget om att det tydligen är din "privata sida" står på dom första raderna så har jag (och andra)testat och misslyckats med att lägga in bilder..

Varför sparar du inte bilderna i usb minnet eller någon annanstans??

Jag tycker inte att du ska bli snarstucken för det!

Mvh Anders
 
I Strassborg finns det lokala ölen 1664 Brune och Pelfort Brune . Några flaskor och burkar kunde jag inte låta bli att ha med hem.

Pelfort_brune.jpg


Foto:"Diesel Åsa"

Per Brune
 
Förbättringar/förändringar från prototyp 1:

Bandet med sprinten sitter fast på kastpåsen. (kan inte tappas bort)
Extra kartborrefäste för det ”gamla” karborreförslutningen (som finns kvar som reserv) gör att bandet inte hänger och dinglar
Den ”lilla trådloopen” som sprinten låser igen sitter fastsydd på kastpåsen. Förut betraktade jag denna loop som förbrukningsmaterial. Den ”lilla trådloopen” är inte ”liten” längre. Nu är den gjord av en lina från en uttjänt fallskärm.
lina6.jpg


Inuti påsen är en den svarta skivan som för hindrar att linan löper ur påsen, innan man öppnat påsen utbytt mot en platta i Lexan (polykarbonat).

lina5.jpg
 
Även om min Peak Performance GoreTex mössa inte är en hårdvädersmössa, så sydde jag fast en liten ögla av svart plattband på vardera sidan.

Vill jag att mössan ska smita åt över öronen så har jag gjort en lina med ett snörlås under hakan. Jag trär in linan genom öglan på mössan (som på bilden) och gör sedan en pålstek. Sedan likadant på andra sidan. Klart på mindre en minut. Det svåraste är att komma ihåg var jag har lagt linan med snörlåset.

Peak performance.jpg
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.