Vandra i Spanien

Hejsan, mitt namn är Anders Klint författare till Utekokboken bland annat. Finns det någon seriös fotointreserad som skulle kunna tänka sig att göra en bok tillsamans med mig om att vandra i Spanien, självklart med massor av tips om mat.
 
Fotograf

Hej
Visst att vi kan samarbeta. Du kan bara skriva i vilken form. Jag är inte proffsen men mina bilder var publicerade i en del tidningar (Metro, Lokal tidning t.ex.). Du kan se också en litet prov på: http://teneriffe.galeon.com Välj sedan "Masca". Jag har en del bilder från Teneriffa där har jag bott några år. Jag återvänder dit i februari. Om du är intresserad du kan skriva direkt till: nemrak39@yahoo.se
MVH
Walenty Tvedby
 
Hej

Jag jobbar som fotograf och tycker ditt projekt låter intressant. Jag har vandrat en kortare tur i pyreneerna tidigare och det är ju verkligen fantastiskt vackert. Hör gärna av dig till mig med lite mer info om dina planer, hur du har tänkt dig att boken ska se ut, när du åker och var du vill vandra. Jag kan förstås också visa lite av mina bilder också och får vi se var det kan leda!

mvh Anna-Karin
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.