Fina fisken

En redigt fet sill det där. Eller är det strömming? Grann är den i alla fall. La du tillbaks den efter fotograferingen eller åt du upp den?
 
Fet sill????

Zeeke; sa:
En redigt fet sill det där. Eller är det strömming? Grann är den i alla fall. La du tillbaks den efter fotograferingen eller åt du upp den?

Hörrududu, försöker du va oförskämd ;). Fisken är en ovanligt fin regnbåge och om den blev isläppt igen har jag faktisk ingen aning om eftersom det var en god fiskekamrats fångst. Vi testar bara att lägga in bilden i en tråd.
[Ändrat av strand 2006-12-03 kl 12:42]
 
Re: Fet sill????

strand; sa:
Zeeke; sa:
En redigt fet sill det där. Eller är det strömming? Grann är den i alla fall. La du tillbaks den efter fotograferingen eller åt du upp den?

Hörrududu, försöker du va oförskämd ;). Fisken är en ovanligt fin regnbåge och om den blev isläppt igen har jag faktisk ingen aning om eftersom det var en god fiskekamrats fångst. Vi testar bara att lägga in bilden i en tråd.
[Ändrat av strand 2006-12-03 kl 12:42]
Harre javl... de va la tur jag inte gissa på makrell...
 
Vad är det för fluga????

Vad är det för fluga? Var hittar man sådana feta fiskar? Det är bara på TV dom hålls med att pussa fiskar och kasta tillbaks, så jag tippar att den hamnade i stekjärne.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.