Haglöfs barnmes regerar förvisso icke

Haglöfs och barn

Jag har fått fatt på en äldre barnsovsäck/åkpåse av Haglöfs åt minstingen. Fanns fortfarande i butik (Playground Sthlm.)och hade en stor hatt stämplat på fotändan. Gissa om jag blev glad: Ännu en i familjen som får lära sig att Haglöfs är en hatt! Den kommer att bli kanon i pulkan i vinter! Själv har jag handlat en hel del Haglöfsprodukter under de senaste åren, då de gamla Hatt-produkterna sålts ut till förmånliga priser. Bara att tacka och ta emot som hatt-fan!
 
Håkan K; sa:
malindo; sa:
Med en lite mini-bebis (5 kg?) och i en sàdandäringa lyx-apparat är det naturligtvis en baggis.. hur kan man fà träningsverka i baken av det?
Hon väger nog 10 kg faktiskt, lillstumpa + mes + småplock = ca 13 kg, och inte f-n vet jag hur jag lyckades få träningsvärk i baken. Helt otränad, är nog grundtipset.

/Håkan

eller så är Bokskogen i tuffaste laget för er...

/g
 
strand; sa:
eller så är Bokskogen i tuffaste laget för er...

/g

Tanken slog även mig, men tyckte det vore ofint att kläda denna tanke i ord. Dock verkar det som jag lagt min finkánslighets-ribba nàgra snäpp över en och annan övrig deltagare pà detta forum!
Mvh / Mats
 
malindo; sa:
strand; sa:
eller så är Bokskogen i tuffaste laget för er...

/g

Tanken slog även mig, men tyckte det vore ofint att kläda denna tanke i ord. Dock verkar det som jag lagt min finkánslighets-ribba nàgra snäpp över en och annan övrig deltagare pà detta forum!
Mvh / Mats
Det är kanske där skon klämmer, den starkt kuperade terrängen. Jag får helt enkelt ge upp min fjällvandrarkarriär (det blir man ju ändå inte rik på) och hålla mig till dagsturer på låglandsleder. Kanske skaffa rullator oxå? :)

/Håkan
 
Haglöfs bärstol

Håller med om att Haglöfs bärstol är rätt kass. Det där med att packpåsen slår mot ramen hela tiden är ju ytterst irriterande, och inte är den speciellt bekväm att bära heller.

Det där med packpåsen borde dock gå att fixa till själv med ganska små medel. Skall klura på det...


Peter
 
Everest?

Någon som provat Everest bärstol?
Blev lite skeptisk när jag såg den i affären men har ju inte provat på riktigt.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.