Västerås

är ett riktigt blåbär än så länge, men det börjar ta sig :)
hade bara hyrt någon enstaka gång och paddlat med skolan ett par gånger men köpte en beggagnad för en månad sen så nu har det blivit en tur varannan dag sen isen släppte på kolbäcksån!
 
Oki trevligt.. Tänkte oxå köpa kajak till våren nu,hade en ocean kayak fiskekajak 5 senaste åren som jag paddla med en del uppe i lappland varje semester.. sålde den i höstas och köpte en Ally kanot som nyligen blev stulen från biltaket..
 
Oki trevligt.. Tänkte oxå köpa kajak till våren nu,hade en ocean kayak fiskekajak 5 senaste åren som jag paddla med en del uppe i lappland varje semester.. sålde den i höstas och köpte en Ally kanot som nyligen blev stulen från biltaket..

aha, alltid trisst med folk som inte vet skillnad på ditt och mitt. Kanske ska vara lite försiktigare med hur jag förvarar min.
 
Vad sägs om att vi försöker komma överens om en helg i Juni och en plats längst med bruksleden, inte för långt ut, där vi hänger samt en tid på fredagen då de som vill gå ihop gör gemensam avfärd och resten får ta sig dit hur de vill. Så kommer alla de som vill när de vill under helgen och stannar så länge de vill?
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...