Stängda funktioner för grundnivå

Hej!

Jag är rellativt ny här, men jag ser ett "problem" med att grundmedlemmar inte kan föra utrustningslista. Utrustningslista kan ju vara kul att ha för att kunna fråga någon man kommer på med en pryl man intresserar sig för om den är något bra. Detta både de betalande och icke betalande medlemmar.

Nu är det ju så att icke-betalande medlemmar kan ta reda på vad de betalande har för prylar och fråga dem, men de som betalar kan inte veta vad den icke-betalande har för prylar.

Jag ser poängen med att serverutrymme för bilder mm kostar, men jag ser inte poängen med att begränsa den skrivna kunskapen.

Undertecknad äger en hel del prylar... men kan inte skylta med det och ge folk möjlighet att fåga om råd då undertecknad inte inser varför den skall betala för att dela med sig av kunskap som annars återfinns i magasin som kostar. Det konstigaste med det hela är ju att de som betalar får "mindre" på detta sett än de som inte betalar alls.
 
Håller med!! Har också funderat på det.
Känns ju, som du skriver, att det inte är en själv som tjänar på denna funktionen, utan alla andra som kan se vad man har för grejer och därför ställa frågor.
 
Utrustningslistor är en typ av marknadsföring. Speciellt för oss som har sponsorer och kanske går i konflikt med Utsidans sponsorer. Om man betalar köper man sig fri från Utsidans behov av sponsring. Kan det vara så?
 
Hej!

Jag är rellativt ny här, men jag ser ett "problem" med att grundmedlemmar inte kan föra utrustningslista. Utrustningslista kan ju vara kul att ha för att kunna fråga någon man kommer på med en pryl man intresserar sig för om den är något bra. Detta både de betalande och icke betalande medlemmar.

Nu är det ju så att icke-betalande medlemmar kan ta reda på vad de betalande har för prylar och fråga dem, men de som betalar kan inte veta vad den icke-betalande har för prylar.

Jag ser poängen med att serverutrymme för bilder mm kostar, men jag ser inte poängen med att begränsa den skrivna kunskapen.

Undertecknad äger en hel del prylar... men kan inte skylta med det och ge folk möjlighet att fåga om råd då undertecknad inte inser varför den skall betala för att dela med sig av kunskap som annars återfinns i magasin som kostar. Det konstigaste med det hela är ju att de som betalar får "mindre" på detta sett än de som inte betalar alls.

Är det inte så enkelt så att det faktum att du önskar att du hade funktionen är en anledning till att du "vill" ha den, och att den därmed, om utsidans ägare väljer så, också kan vara avgiftsbelagd?

Jag har nån slags nivå av betalt medlemsskap, men jag vet knappt vad funktionen går ut på måste jag erkänna. Om jag vill hjälpa andra med omdömen om olika produkter så lägger jag in en recension av produkten. Det är också där jag kikat nån gång, när jag funderat över nån utrustningsdetalj.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...