Bakgrundsbilder

SUPERBRA!

Det finns ju många webbplatser på nätet som håller på med sådant, http://www.webshots.com är kanske den bästa. MEN, det är definitivt på sin plats med en liknande tjänst på Utsidan.

Dels så får vi tillgång till relevanta/intressanta motiv som kanske till och med föreställer ett ställe som man har varit på och dels närmar sig Utsidan en "one stop shop" där man kan få sitt virtuella friluftsbehov helt tillfredsställt.

Det kan också bli en bra "reklamplats" för både proffs- och amatörfotografer!

En snygg screensaver skulle jag definitivt ladda ner! :)

Till den som tar tag i att genomföra detta så rekommenderar jag webshots.com som inspiration. Ett förslag för att underlätta jobbet för de som vill publicera sina bilder är att automatisera skalningen av bilderna, precis som ni gör till fotoalbumen.

Kör hårt! :-D


/JOHAN
 
Jättebra idé tycker jag. Har länge letat efter vackra svenska natur/djur/äventyrs bilder att ha som skrivbordsbakgrunder.
Tack för tipset om fjellfotografen som hade en hel del fina bilder. Även ett stort tack till Utsidans snabba jobb som även det resulterat i vackra bakgrundsbilder.
 
Varför inte vykort

När diskussionen ändå är igång; varför inte e-vykort med fina bilder & utsidans logga att skicka. Bra reklam!
//Nyman
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.