?Nyheter?

Jag är inte så mycket o rotar i arikelarkiv o sådant, men har det inte varit samma "nyheter" väldigt länge? Jag tycker det står samma saker varenda gång jag är inne o spanar. Tjejsidan har haft tjejklätterseminariet som nyhet hur länge som helst. Nåt nytt måste väl ha hänt??
 

clindh

Forumvärd
Du har så rätt. Vi har ett visst inflöde av nyheter och notiser, men just Tjejsidan står tämligen still då vi inte längre har en person som jobbar med den. Den skall helt klart göras om, eller kanske rent utav tas bort.

Visste ni att att alla medlemmar kan skriva Nyhetsnotiser och även Artiklar?
Testa Redaktörsgränssnittet
 

clindh

Forumvärd
Bra fråga, även om funktionen inte är helt klar kan vi gott lägga ut den. Det får bli under Läshörna.
 
clindh; sa:
Du har så rätt. Vi har ett visst inflöde av nyheter och notiser, men just Tjejsidan står tämligen still då vi inte längre har en person som jobbar med den. Den skall helt klart göras om, eller kanske rent utav tas bort.

Det är ju en bra idé med tjejsida, men om ingen skriver nåt vettigt så är det ju ingen mening med att ha den kvar.. Jag menar, mycket man vill diskutera passar ju lika gärna på allmäna sidor och övriga forum. Det är ändå mest killar som skriver på tjejsidan.
Jag vill iallafall inte läsa om p-piller och hur man gör när man kissar utomhus.
 
fiskbulle666; sa:
Det är ju en bra idé med tjejsida, men om ingen skriver nåt vettigt så är det ju ingen mening med att ha den kvar..

Jag tycker vi skall ha en killsida. Någonstans där vi kan prata fritt om nätundertröjor, norrlands guld och annat typiska killaktiviteter:)

Eller som en tjejkompis till mig sa då jag visade henne at STF nu skulle ha en tjejvecka i Saltoluokta. "Dit vill inte jag åka, inte en enda kille, gud vad tråkigt"

Man kanske kan ha tjejvecka i ena huset och killvecka i andra:)
 
jag klättrar inte med könet!

SWE3171; sa:
fiskbulle666; sa:
Jag vill iallafall inte läsa om p-piller och hur man gör när man kissar utomhus.

Damn sportclimber!

Jo det stämmer faktiskt =D Fast jag vet inte om det har så mycket med saken att göra...
Eftersom ppiller och kissautesåingensermig-knep skulle platsa lika bra på nåt annat forum som är "högalpinisktiskt", fjällvandring eller vad det heter - jag menar vad platsar egentligen på ett tjejforum? Barnfrågor? Det finns ju lika många pappor som mammor som kan svara på såna frågor (och oftast gör det oxå)
Varför ska man särskilja tjejer som klättrar från andra som klättrar? Är det nåt extra att vara tjej och klättra? Är det svårare? Eller är jag duktigare för att jag är tjej?
Tänker du "jag är kille därför klättrar jag..."
Det är ju inte könet man använder - eller...?? ;D









[Ändrat av fiskbulle666 2002-12-04 kl 17:17]
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.