"mitt forum"

Vet ej om denna funktion föreslagits eller är lite bökig att få till, men jag skulle uppskatta om man kunde skapa en personifierad sida med bara de forumämnen man är intresserad av.

Systemet kan ju idag hålla ordning på vilka inlägg jag läst och vilka som är nya. Är det svårt att få till en utsortering på bara "mina forum"?

Tack för en bra site. Fortfarande.

/föhl
 

talthoff

Forumvärd
I den nya versionen av plattformen som vi använder så är forum bättre. Det går att "prenumerara" på ex. nya inlägg/trådar. Den nya versionen har dessutom "bokmärken" så du på "Min Utsidan" kan ha snabb länkar till saker, lite som en egen meny.

Problemet är att vi inte vet när vi får tid,ork och råd att få den på plats. Jag hoppas (ej löfte) vi kan få till det under sommaren.

-Thomas
 
talthoff; sa:
I den nya versionen av plattformen som vi använder så är forum bättre. Det går att "prenumerara" på ex. nya inlägg/trådar. Den nya versionen har dessutom "bokmärken" så du på "Min Utsidan" kan ha snabb länkar till saker, lite som en egen meny.

-Thomas

Äntlige, ska bli kul att få se det nya forumet. Nackdelen är väl att man kommer spendera ännu mer tid på det då =)
 

talthoff

Forumvärd
sajberjohan; sa:
Äntligen, ska bli kul att få se det nya forumet. Nackdelen är väl att man kommer spendera ännu mer tid på det då =)

Notera att nya funktioner och finesser kommer primärt vara tillgängliga för våra Klubbmedlemmar

-Thomas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.