Bilder i medlemmsinfo

Det här skulle väl egentligen skickas som mail till Utsidan, men det är kanske fler av er som har synpunkter på saken.
Har lagt märke till att fler och fler lägger in bilder på sig själv och sina bravader i fotoalbumen. I och för sig trevligt att se hur medlemmarna ser ut. Men hade det inte varit bättre om det funnits plats till en, två eller tre stycken bilder på medlemsinfosidan för sånt här. Det är väl trots allt där den typen av bilder hör hemma för dem som vill presentera sig med foto.

/G
 
strand; sa:
Har lagt märke till att fler och fler lägger in bilder på sig själv och sina bravader i fotoalbumen.

Ett fotoalbum kännetecknas just av att det är de bilder man vill visa upp för andra som finns i det. Om man vill visa upp bilder på sig själv, varför inte kunna göra det då?
 
Mer till sin rätt

Visst ska man kunna visa upp foto på sig själv i sitt fotoalbum. Vad jag menar är att det verkar finnas ett visst behov av att presentera sig med bild, och det tycker jag man gör bäst på sin sida med övrig medlemsinformation. Det är väl dit du går när du undrar vad det är för en konstig jeppe som har åsikter om si och så.
Jag kan själv mycket väl tänka mej att kompettera medlemsinfon med en bild, men det tar emot att lägga den i mitt album, där folk ska (kan) kommentera och sätta betyg på den.
 
Bra!

Jag har själv efterfrågat detta någon gång för länge sedan har jag för mig! En infobild gör att man får ytterligare en "relation" till folk som skriver i forumen. Det gör precis somn nickname (som diskuterats tidigare) att man kan få en liten aning om vad det är för person osv.
Själv har jag i mitt fotoalbum en bild jag tagit med självutlösare när jag cyklade övber högakusten bron. Jag har iofs ingen ambition om att få höga betyg på mina bilder men den bilden skulle klart inte vara där om det inte vara för att visa lite vem jag är.

/Andreas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.