"Radikal" idé om differensiering av kottetilldelning

Ni får in många bra och ibland väldigt genomarbetade idéer, synpunkter och förslag i forument om utsidan. Väldigt ofta anammar ni dessa idéer och genomför dem, eller rättar till felen. Borde inte just de saker som ni verkligen har nytta av/sätter värde på rendera förslagsställaren mer än 10 kottar?

Inte för att jag har något bra förslag om hur ni skulle genomföra detta rent praktiskt, men ändå... ;)

För övrigt så tycker jag att den "omdesignade" förstasidan ser bra ut och är överskådlig.

Hälsningar,


/JOHAN
 
Vi jobbar på det.

Det där är en bra idé och du har definitivt en poäng.

Vi jobbar på en lösning med nån slags betygsättning där andra medlemmar kan sätta betyg på inlägg som typ i fotoalbumen... Har man sedan över ett visst medelbetyg får man nån typ av guldstjärna eller något, då har man liksom röstats fram som en "trovärdig" medlem av de andra...

För om an tänker på det så är de som ställer frågor i forumen nästan lika viktiga som er som svarar mycket och bra, utan frågor blir det ju inga svar! Alltså tycker jag att det är rättvista att nån som ställer mycket frågor också ska få kottar ...

Eller?

/Niklas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.