• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Helsingborg? Hör av Er!

Jag är en 23 årig kille som precis flyttat tillbaka till helsingborg. Har under de senaste åren flackat runt i sverige och utomlands, men kommer nu att studera i Hbg i minst 3 år.

Skulle gärna komma i kontakt med likasinnade människor, gärna klättrare (inget måste). Har själv klättrat sedan 96 och ligger i 5-6 registret.
Gillar ni dessutom spontana helgäventyr som vandring, paddling, skridskor, telis eller gourmékvällar, så tveka inte att höra av Er. Maila eller ring på 042-284700.

God Jul!

David
 
hello skåne!

Fick se ditt inlägg och kunde inte låta bli att svara!

Hör av dig om det händer nåt kul!

Vi hörs!
// David (crux)
 
hej kul vi är ett blandat gäng som brukar vara på kullen titt som tätt
hör av dig om i intresse finns
MVH
Lasse
 
Kullaberg ett måste i sommar

Tjenixen!

Är en Helsingborgare som för tillfället läser i Kalmar och till sommaren kommer att flytta till Karlskrona pga arbete. Jag brukar åka hem några dagar eller veckor till Hbg under sommaren och har under de senaste två åren sagt att just denna sommaren skall jag inviga Kullaberg, vilket inte har hänt än. Detta mest pga att ingen utav mina Hbg-kompisar klättrar, vilket är trist. Skulle vara kul att äntligen få någon att klättra några dagar med under sommaren. Jag har hållt på i tre år snart och har mest klättrat på bult, men har full utrustning (så full en sådan nu kan bli, man tycks aldrig ha tillräckligt). Tänkte gå en kurs i sommar för att lära mig mer om säkring med kilar och friends. Hör gärna av dig framöver så får vi ser vad det blir.

MVH Magnus Thene
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...