Tillbehör Panasonic Lumix FT1 bortskänkes mot porto

En kamrats Panasonic Lumix FT1 fick vattenskada. Jag har en FT5 och fick de överblivna tillbehören men det visade sig att de inte passade mellan generationena så nu skänker jag bort sakerna mot portokostand. Det är laddare, kabel, batteri och skinnväska enligt bild. Du swishar mig i förväg.
Tror det krävs en blå box S för 85 kr, enligt https://www.postnord.se/skicka-brev-och-paket/priser-och-porto/forpackningar-med-porto

Skicka meddelande via utsidan om du är intresserad. Kan fritt avhämtas i Karlskrona.

/Patrik

PS Tycker admin att detta borde läggas som en annons istället så ta bort. DS
 

Bilagor

  • FT1.jpg
    FT1.jpg
    22 KB · Visningar: 432
Jag har haft flera kameror i den här serien. De bytte till ett lite större batteri och ny laddare nån stans i mitten.

På CyberPhoto.se går det att checka gamla modeller och vilket batteri de har. En svag punkt är att det går åt mkt kraft till filmning speciellt när det är kallt.

Thure
 
Bara för att hålla tråden uppe så vill jag säga att det var ett fint erbjudande.
I en förening där jag är medlem har vi en tråd på forumet som heter " bortskänkes på riktigt" där endast ev frakt tillkommer. Kanske en forumdelen på utsidan också?
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...