Vilken cykel ska man ha? / Träningskompis

Hej alla multisportare!

Jag undrar om någon kan hjälpa mig med vilken cykel man ska ha? Märke, sort, strl, återförsäljare mm, & som int kostar multum. Vet att det är billigast att beställa ifrån Tyskland, men då måsta man ha en sådan superkoll vad man ska ha & vad som passar en. Och det har int jag =)
Har hållt på med lite multisport förr, innan skadan. Och nu är jag på gång att träna upp mig igen, & vill ha min egen cykel.
Därefter så letar jag även efter träningskompis, jag bor i Hässelby Villastad strax utanför Sthlm & är 26 år. Vore kul att ha någon att träna med, att komma igång med. Målet är att träna upp mig på eliten igen, komma med i ett lag & börja tävla igen =)

Jättetacksam för alla svar!
/ Lia!
 
Cykel

Jag körde senast på en Merida Kalahari när jag vann juniorklassen i Kanot & Hoj i höstas. Det var för mig ett bra val, då jag trots sjukdom hängde med bra och tappade mindre än 4 km på ca 6 mils cykelorientering mot tävlingscyklister. Dock är cykeln kanske inte lämpad för elitsatsning, men ett bra medel på vägen dit.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...