Western mountaineering

Ingen svensk återförsäljare längre?
Har tidigare köpt sovsäckar och jacka via getout( numera outnorth) men nu kan jag inte se att det finns svenska återförsäljare.
Någon som vet bättre?
 
Det är jättebra att handla i Uthuset, den fysiska butiken,en mycket fint ombyggd o inredd ladugård, är verkligen något alldeles extra! Kunniga och tillmötesgående, man kan få komma oh handla utanför ordinarie öppettider om det kniper! I ”sovstudion” hänger en lång rad med WM-sovsäckar. Hur webbutiken funkar vet jag inte eftersom jag är lycklig nog att ha denna fantastiska butik bara några km bort
 
Det är jättebra att handla i Uthuset, den fysiska butiken,en mycket fint ombyggd o inredd ladugård, är verkligen något alldeles extra! Kunniga och tillmötesgående, man kan få komma oh handla utanför ordinarie öppettider om det kniper! I ”sovstudion” hänger en lång rad med WM-sovsäckar. Hur webbutiken funkar vet jag inte eftersom jag är lycklig nog att ha denna fantastiska butik bara några km bort

Men det låter ju jättebra :)
Har funderat rätt länge på om jag ska åka dit och kika på en varmare sovsäck. Tänkte att jag kanske ryms i en kort, är ju bra att kunna testa det i butiken.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...