Sistaminuten! Chans att hänga med på Atlantsegling Västindien till Sverige.

Pga förhinder kan tyvärr inte en av mina gastar följa med på segling över Atlanten. Detta har dock lämnat en ledig plats för den som önskar segla med på ett spännande äventyr. Eftersom jag kommer att lämna Sverige inom en vecka är det dock viktigt att höra av sig snarast om detta är intressant.

Planen är att segla från Grenada i april för att påbörja överseglingen i början av maj. De kostnader som kommer att vara blir flygbiljetten ner samt självkostnader för de rullande utgifterna, som mat hamnavgifter osv. Väl över Atlanten får vi som bekant rätten att bära röda byxor till kavaj.

Jag letar i första hand efter ngn som har tidigare erfarenheter av segling på större vatten och som har en avslappnad och positiv inställning. Viktigt är också att du har lätt att samarbeta och en ödmjuk attityd så vi får en trevlig upplevelse tillsammans.

För lite mer info om båten och tidigare segling med min sambo (som inte kommer att följa med) gå in på www.swedishsnowbird.blogspot.com.

Låter detta intressant, ta chansen och följ din känsla! Skriv till roxberg@mail.com så tar vi detaljerna.
/Martin
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...