Bassängträning Västerås

Västerås kanotförening Fors

Drar igång bassängträningen Söndagar klockan 19.00. Vi tränar ungefär 1 timme. Vi har tränarledd träning där vi kör teknikträning. Vi har även rollträning

Välkommna

Hans Friedel
 
Hej!

Forssektionen verkar inte vara så aktiva på nätet någon annanstans så jag frågar här:

Hur går det till? Egna båtar eller klubbåtar?

Vad krävs för att få vara med?

Vad kostar ev. meddlemskap och vad kostar varje tillfälle.

Jag och sambon skulle gärna komma och träna (vi har egna båtar). För sambons del handlar det först och främst om roll men jag hänger gärna med på teknikträningen...
 
Hej!

Forssektionen verkar inte vara så aktiva på nätet någon annanstans så jag frågar här:

Hur går det till? Egna båtar eller klubbåtar?

Vi har klubbåtar men det går bra att ha sin egen också. Alltid skönt att ha sin egen kajak men som sagt det går bra att låna grejer av oss

Vad krävs för att få vara med?

Att man är intresserad vi har hitills aldrig nekat någon. För egen del kan det vara bra att ha koll om man har dåliga bihålor hörsel eller något annat som gör att man kan vara känslig för vatten.

Vad kostar ev. meddlemskap och vad kostar varje tillfälle.

Är man medlem så ingår bassängträningen i avgiften vi brukar låta folk få prova några gånger innan dom bestämmer sig för att gå med i klubben. är man två kostar det 500 sedan brukar vi i fors betala 300 om man vill låna grejer dessa pengar sätts in på fors konto

Jag och sambon skulle gärna komma och träna (vi har egna båtar). För sambons del handlar det först och främst om roll men jag hänger gärna med på teknikträningen...

Kul var där runt 19.00 så kan vi bära in båtar.
 
Hmm... Det har visat sig att vi hinner idag, men vilket bad i västerås ska vi till?

Edit: såg i förra årets tråd att det var Lögarängsbadet då, så vi antar att det är där i år också, åker dit och ser ikväll helt enkelt. :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
hassex Bassängträning Forspaddling 0
hassex VKF-Fors bassängträning Forspaddling 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...