Snygga skridskobilder

YouTube

Nu när YouTube finns och dessutom älskar att användare lägger upp filmsnuttar, varför inte använda den vägen?
 
Verka finns på ny länk, se:

http://www.vlswebb.se/film/film.htm

(Efter att ha sett lite) Aha den här är gjord av Lars Bjärkling som är medlem i GLSK och är med på många av GLSKs turer. Mycket Göteborgskändisar och västsvenska miljöer i den rullen. Här finns det material till fler "Hur åker du egentligen?"

-Palle
[Ändrat av Palle_Z 2006-10-18 kl 16:27]
 
Verkar inte vara hela filmen som ligger där. Är det någon som kan hosta 114 MB så kan jag kolla med Lars om vi kan få lägga ut den? Per eller Krister kanske har filmen liggande.

-Palle
 
Palle_Z; sa:
Verkar inte vara hela filmen som ligger där. Är det någon som kan hosta 114 MB så kan jag kolla med Lars om vi kan få lägga ut den? Per eller Krister kanske har filmen liggande.

-Palle

Jag var visserligen ”smart” och sparade filen (filmen) på min hårddisk. Sparar jag den ”nya” så visar utforskaren att filen är på dryga 35 MB men speltiden är fortfarande 14 minuter och 33 sekunder och mått 640*480

Men jag har faktisk ingen aning om hur man lägger filer på något annat ställe en min egen hemsida, och där har jag bara 5 MB som redan är upptaget.

Det enklaste och ur Copyrightsynpunkt bästa är väl att han som gjort filmen, får tips om hur och var man kan lagra en så stor film och där dom inte "spärrar visning" för att för många tittat på den.

Per Brune
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Söker Skridskobilder Långfärdskridsko 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.