Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Finns en knivsmed, i Slovenien har jag för mig, som använder människoben. På tal om skaftmaterial. Weird och creepy.
 
Finns en knivsmed, i Slovenien har jag för mig, som använder människoben. På tal om skaftmaterial. Weird och creepy.

Alltså... Känns olagligt. Griftefrid etc. Inget man skulle vilja ha hemma heller, om man säger så. I de amerikanska forumen är annars kreativiteten stor avs. handtag, krokodilkäkar och grejer :)
 
Alltså... Känns olagligt. Griftefrid etc. Inget man skulle vilja ha hemma heller, om man säger så. I de amerikanska forumen är annars kreativiteten stor avs. handtag, krokodilkäkar och grejer :)



Tror nog att det är olagligt. Såg dock för inte så länge sedan en som gjorde att skaft av sitt eget lårben som han fått amputera.

Fredrik
 
En Lovelessfårfot kanske? 3.8 mm RWL 34. 240 korn. Härdning sen.
 

Bilagor

  • DSC_1349.jpg
    DSC_1349.jpg
    16.9 KB · Visningar: 273
  • DSC_1348.jpg
    DSC_1348.jpg
    15.5 KB · Visningar: 272
Extremt bra! Antar att du samlar ett gäng och skickar ett storpack för härdning? Du får säga till när du börjar sälja färdiga produkter 😊

Ska skicka in till en av knivmaterialaffärerna som samordnar härdning (Mix). De skulle skicka nu i veckan, så ska försöka få iväg fyra blad.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.