Appar

Har nyligen börjat klättra och hittat Sverigeföraren och 27 crags. Skulle vilja ha en app liknande 27 crags men möjligheten att lägga in boulders enbart för mig själv. Bouldrat lite omkring hemmet och skulle vilja lägga upp positioner och skriva egen info om dem för att komma ihåg utan att dela med alla innan jag lärt mig mer om gradering och så. 27 crags är suverän men just att kunna ha egna positioner och kommentarer bara för mig själv saknas där. Någon som vet en app eller sida där jag kan göra det?
 
Google maps - gör en egen karta och skriv dina kommentarer om blocken och linjerna i beskrivningen av dina sparade koordinater.

Funkar överraskande bra när man vant sig.

Annars vet jag att en del folk lagt in saker i 27crags utan att skylta med den exakta platsen.
 
Google Maps kan bli bra, saknar dock möjligheten att lägga in en bild där. Men de andra funktionerna jag behöver finns där.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...