Rekord

verkar lite väl resultatorienterad för min smak. men ett litet grattis man väl kanske bjussa på, i alla fall så att man inte blir anklagad för att vara missunsam och avundsjuk.
 
Senast redigerad av en moderator:
Grattis

Grymt duktigt.
Fantastisk prestation.
Hoppas att hon nu kan genomföra den andra halvan av målet, att också komma högst upp.

Grattis Annelie Pompe

MVH
zzeezz
 
hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.
 
hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.

Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.

Mvh /Joel
 
Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.

Mvh /Joel


jag tyckte namnet klingade bekant, från någon häftig diskussion här inne, trodde att hon var den tjej som avslutade sitt medlemskap efter att ha framfört synpunkter på nån fjällfest, eller vad det var.

men då har jag förmodligen blandat ihop.

sorry, ber om ursäkt och förstår självklart redigeringen av inlägget.

tack för tillrättaläggandet.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
zzeezz Nytt Svenskt Rekord i Fridykning Dykning 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.