Stort knivintresse - välj din favoritkniv - Sidan 1337 - Forum

Utrustning allmänt Annat om utrustning

Svara

Ämnesverktyg Betyg: Betyg för ämne: 4.64 i medelbetyg (316 röster). Visningsalternativ
Gammal Igår, 09:07
dePaul dePaul är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Joppen Visa inlägg
1. Hittade en bild i mobilen på två till skalkniven. Den nedre hittade jag böjd med avbruten spets så den är omslipad.

2. Kom på att jag ska ha en låda någonstans med diverse mindre Eskilstuna-knivar. Blir till att leta
De knivarna du visar upp på bilden är de som jag tidigare visat i den här tråden, eftersom de ingår också i min samling. Riktigt fina skalknivar är de!!

Ber om ursäkt för dammkornen på sista bilden!

2. Leta! Vi behöver bilder i den här tråden .

~Paul~
Svara med citat
Gammal Igår, 17:45
Joppen Joppen är inte uppkopplad

Hej, jag såg att du hade dom också. Jag har flera knivar i bahco husmorsserien och ska försöka få den samlingen komplett.

Jag har ganska många knivar som du också har i din samling. Jag ska försöka undvika att lägga upp de du redan visat för du tar mycket bättre bilder. Hittade dessa. En jernbolaget som jag tror var uppe tidigare. En Eskilstuna no-name och en Kn. I samma serie med svart handtag har jag även fryskniven och styckkniven du visat innan och någon till.

Kn-kniven stack upp bland batterierna i soprummet tillsammans med en med samma profil, men med träskaft.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05.

Logga in