Fast det är sant jag vet att det har hänt.... eller det borde vara därför....för någon annan förklaring finns inte.

Det hände nästan min morfar. Det var en tvestjärt som kröp in i örat och sedan ville den inte krypa ut igen. Min morfar åkte till sjukhuset och där plockade de ut tvestjären. Som tur hade den inte krypit långt in så att den kom inte åt hjärnan.

/Stellan
 
Det hände nästan min morfar. Det var en tvestjärt som kröp in i örat och sedan ville den inte krypa ut igen. Min morfar åkte till sjukhuset och där plockade de ut tvestjären. Som tur hade den inte krypit långt in så att den kom inte åt hjärnan.

/Stellan
Kanske en trollslända redan byggt bo i örat på din morfar, så tvestjärten inte kom åt hjärnan.

Raskesven
 
Ja tacka gudarna för det. för inte kunde polis och jägare samt hund stressat älgen till ett litet utfall.

Till er som inte bor i Stockholm är Hökarängen inte direkt centrum, som ni ser på bilden är skogs dungen så pass liten att man inte kan se hus så långt ögat når på bilden. Många av oss stockholmare kallar detta för skog dock.

Jag har några homie där som kan berätta att snuten och typ svennen med det as sjysta pistolen och den fula gula jackan liksom lockade med nåt va. Som typ den ba inte kunde motstå. å sen ba BLAM!! o RATATATATA BLAAMM!! BLAMM RATATATATAA!!! sen bara låg den där typ som dörrmatta...
Rätt coolt .... ....fast det var liksom lite synd om älgen han ville ju bara chilla lite i solen.
Typiskt snuten asså.


Så kan det låta en helt vanlig dag i hökarängen ....(vi som växte upp i förorten bredvid brukade säga krökarängen... tihi) Bara en lite parentes,
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Mediafotograf Älgar i sthlm Vilda djur 5
Reibel Vita älgar Vilda djur 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.