Nu inte bara vargar utan även ekorrar, se upp hunden..

Kan det vara så att ekorrarna håller på att ta över cyberrymden? Jag har inte sett någar IRL på flera måndaden, bara en katt som parullerar min fönsterbleck, tack katten!
HIV, fågelinfluensa, ekorrar ... vi måste inse att det är kört ... farväl ...
[Ändrat av Rungá 2006-02-08 kl 17:48]
 
Rungá; sa:
HIV, fågelinfluensa, ekorrar ... vi måste inse att det är kört ... farväl ...
[Ändrat av Rungá 2006-02-08 kl 17:48]

Tror du att dessa är våra problem. Själv tycker jag svenska UDborde sätta upp Danmark på listan över lnder man ska hålla sig ifrån och ta bort alla muslimska. Danskarna de är farliga. Dricker öl, röker, smörrebröd, den lille, wienerbröd med choklad. Ja ni ser, listan över farligheter kan ju göras hur lång som helst.
 
Vad Danmark är så är dom det i Danmark. Men varför skall man inte åka till muslimska länder, å vad har det med Danmark att göra? Finns det ekorrar i Danmark? Är domm farligare än våra? Är de ekorrar som bor i Sverige svenska ekorrar eller är det invandrade ekrorar från Ryssland. Frågorna blir fler och jag ser ingenting ... nu till träningen ...
 
Re: Hur går det???

frarol; sa:
har nu gått några veckor och man hör inget om ekorren som satt och passade. skall man tro att skribenten numer tjänar som ekorrfyllning? Skall själv upp till fjälls snart och tror mig då kunna gå säker, långt till tallarna är det.

Det är lugnt med mig. Jag lyckades smita ut när ekorren var inne hos grannen. Sprang snabbt ut i bilen, därefter iväg mot Danmark till Kastrup. Väl pâ flygplatsen var det bara att ta första flyg ut ur Europa. Nu sitter jag i Mali i Afrika och känner mig ganska lugn. Jag tycker att ekorren inte ska klara av att kapa ett plan och följa efter mig men naturligtvis är jag orolig för min familj som jag lämnade bakom mig...

/Stellan
 
var inte lugn

Jag har hört att tidningar och Tv brukar ha utlandskorrespondenter. Ser du att mitt i ordet döljer sig en korre... Och hur var det med meterologen Kurre Mellin, är det inte lite korre där också? Det här börjar likna något mellan X-files och Larsson. Snart stänger jag själv in mig i en bur med en gigantisk slagfälla utanför betad med en pudel.
 
Det finns en filmsnutt på nätet någonstans med en ekorre som ger sig på ett rådjur.
Bara för o spä på rädslan lite, så ser du ut som bambi ska du passsa dig lite extra.
 
Men hur är det med rådjuren då? Om man uttalar ordet rådjur lite sådär amerikanskt, då blir det lite mer råowdjur och då är man nära rovdjur och det kanske är sanningen bakom dom söta djävlarna. Inget annat är bestar i söt förpackning, ungefär som småbarn... Sedan kan man fundera vidare över detta "rå"-djur. En rå hockeyspelare är en sådan som inte kör med finlir, tvärtom han slåss och bryter fler regler än farmor hade kakor i skafferiet. Så RÅdjuret är kanske den mest missförstådda tingesten i skogen och minst lika farlig som en hungrig alligator i badkaret, fast sötare... och än är det ingen som överlevt ett hungrigt rådjurs bakhållsattack, för om någom gjort det hade vi hört om det i naturrutan.
 
Man ska ha jäkligt klart för sig at râdjuren sakta men säkert försöker fâ bort människor o hundar för evigt frân sina marker.
Medlet kallas hos hos oss massförstörelsevapen / medicinsk krigföring.
Ett râdjur är en levande fästingfabrik, bär ikring pâ tusentals av dom smâ godsakerna som dom sedan släpper av i vâra trädgârdar, smetar ner bilarna med osv.
Sâ när du läser om TBE, Erlichias, Borrelia osv sâ vet du vad som är pâ G.
 
gundj; sa:
Man ska ha jäkligt klart för sig at râdjuren sakta men säkert försöker fâ bort människor o hundar för evigt frân sina marker.
Medlet kallas hos hos oss massförstörelsevapen / medicinsk krigföring.
Ett râdjur är en levande fästingfabrik, bär ikring pâ tusentals av dom smâ godsakerna som dom sedan släpper av i vâra trädgârdar, smetar ner bilarna med osv.
Sâ när du läser om TBE, Erlichias, Borrelia osv sâ vet du vad som är pâ G.
Dom är råa. Hoppas dom _inte_ läser om ekorrarna.
Det är biologisk krigföring.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.