Media löper amok då en björn är morgontrött

Björnhonan har lagt sig 2,5 km bort och lämnat 2 ungar kvar.
Dom borde montera upp en webbkamera på platsen och gå därifrån.
Har hon inte kommit tillbaka efter några dagar så kan väl djurparkerna ta dom.
 
Sen borde dom skotta igen idet (med sten) till sommaren.
-Men dom kanske anser att idet drar turister till backen?? vem vet?
Det har redan blivit en turistattraktion på gott och ont.
-Förmodligen går det inte att ha det så, folk är ju lite tokiga.
 
@efred - Det heter idioter inte ideoter, men det hade varit kul om du skrev ide-oter. Nu blev det långsökt.men ok den dög ;)

Men jag måste hålla med det är något med vissa av utsidans medlemmar som man inte kan förklara.
Skärp till er för fan... (trodde aldrig att jag skulle skriva så)

@almgren - man kan inte säga att barnen inte skulle ha varit där. Det var ju bara en olycka. sånt händer. Varken barnet eller björn bör skjutas efter detta.

@supergeten - Människor är mer värda än djur... men vi får inte tappa respekten för djur och natur som vissa jägare gjort här på utsidan. Men jag förstår att du lackade ur på almgren.

@aktiv-jägare GE DIG NÅGON J-VLA GÅNG. Du är ju som en kvällstidning(AFTONBLADET- typ)
Du ska in i varje tråd skrika ut dina åsikter (vi kan dem nu).

@AFTONBLADET- varför i fana ska du tillbaka till ideet och fota din jävla höns reporter. Det är ju erat fel att björnen byte ide inte "olles". Hon var ju på väg tillbaks.

@ mors lilla "Olle frisk"- du är visst den enda hjälten här. Riven och biten björnmor, och ändå tänker du på henne och hennes ungar. Krya på dig.

Läs om Olles ånger och vånda

@betula_pendula - Du är så duktig.

Tack
 
@almgrem - man kan inte säga att barnen inte skulle ha varit där. Det var ju bara en olycka. sånt händer. Varken barnet eller björn bör skjutas efter detta.

Wow, du stavar fel på mitt namn och klagar på andras stavning. sen tar du upp saker som redan avhandlats och gör det med saker som ingen föreslagit Välkommen till efterfesten.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
JohnnyL Typiskt media! Vilda djur 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.