• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Skidåkning 25-31/12:e typ?

Inga planer överhuvudtaget! Kanske ska börja kika ;)

Platser jag kan tänka mig:

* Idre
* Åre
* Vemdalen
* Björkliden
* Trysil
* Säkert en och annan till.. :)

// Jocke
 
Första frågan, lift eller stighudar? Björkliden, Riksgränsen, Katterjokk, Abisko hade jag mycket väl kunnat tänka mig, gärna turbaserad med lite höjdmeter :)
 
Jag ska till Åre i mars jag, så jag får nöja mig med Storklinten nu under jul, men jag tänkte bara tipsa om att Björkliden inte är ett så bra val den här tiden (Riksgränsen öppnar inte förrän i slutet av februari och Björkliden har väl bara öppet den elbelysta lillbacken nära hotellet). För mörkt och kallt så kör på Åre ni. Där är ju trevligt. :)
 
Bil till Åre!!

Hej!
Såg attt ni skulle till fjällvärlden.
Min bil går till Åre den 26 dec tidigt på morgonen från Stockholmstrakten. Bra att dela på soppan. Tyvärr har jag ingen skidbox så det är begränsat med plats.
Jag ska på fjällturné och hälsa på kompisar så bilen går inte hem igen tyvärr :(
/Jen 36 vårar :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.