Lik eller kanot?

Det kostade en tusenlapp att få ordning på den och sen blev den röd istället. Gissa om det var härligt att paddla i den sen! Så röd och fin. Det var mycket jobb och det är noggrant gjort men det är så värt det nu. Man spricker ju av stolthet och glädje när man ser den.
 
Det kostade en tusenlapp att få ordning på den och sen blev den röd istället. Gissa om det var härligt att paddla i den sen! Så röd och fin.

Den blev kanon fin! Dessutom har den mer själ än nytt skit. Härligt!

Skriv ned kortfattat dess historia någonstans inne i kanoten. Då blir den ännu härligare. Gärna i skrivstil, typ den där roliga formen från Sagan om Ringen filmerna.
 
Kan inget om kanoter, men har haft en gammal segelbåt. Tycker också det är roligt när man räddar flytetyg från förgängligheten. Bra jobbat!
icon7.gif
 
Tack för att du tog dig tid att laga den. Det är nåt speciellt att använda saker man gjort/lagat själv. Använder själv min första pagaj jag tillverkade för snart 10 år sen, finns säker bättre men är nått speciellt med sin egen.
Har gjort lika som dig och lagat en kanot jag fick tag på( inte lika tilltygad som din dock) Haft en helt underbar paddling sommar 2018.
 

Bilagor

  • 20180717_120645.jpg
    20180717_120645.jpg
    54.3 KB · Visningar: 453
Grattis

Man växer verkligen ihop med saker man lagat och ändrat. Nu paddlar jag inte mitt första lagningsobjekt längre, den är såld. För mig blev den dock grunden för att våga bygga själv!
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...