marocco med jeep

tänkte ta en sväng ner till marocco nån gång i december.. köra ner med min land cruiser.. bokar båten från Sete till Tangier 2 veckor innan vi drar.. börjar väl med å hänga en stund i chefchauen.. sen får vi se.. vill inte planera för mycket.. ta dan som den kommer.. hänga i nuet.. se vad som händer.. klättra i todhra gorge.. vandra i atlasbergen.. hänga en tid i Essaouira.. till exemple.. om ni bara behöver transport å tänker flyga ryanair hem, så e det också ok..

om det låter som nått, kan la ni höra av er.. så kan vi träffas å se om vi vibbar.. peace.. anders

ps . jag bor i varberg
 

Bilagor

  • e4ae_1.JPG
    e4ae_1.JPG
    18.9 KB · Visningar: 457
tack.. det ska jag göra.. hör av dig om det börjar rycka i bena när december närmar sig.. ryanair finns ju alltid om du vill åka hem tidigt...
 
Sonen o jobbet o räkningarna o s v...
Jag önskar verkligen jag kunde haka på, Chefchauen är nästa Marockomål o sen trek i Atlas. Det är så vakert...=) Dessutom tror jag min spanska hade hjälpt dig i norra Marocko.
Tusen tack i vilket fall...
 
jag snackar spanska å franska så jag tror jag klarar mig ok.. men man känner ju på sig att du e lite sugen å haka på.. vi kan la träffas å ta en liten tur i landcruisern.. sen får du säga nej hur mycket du vill.. peace anders
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.