Ta advanced i Göteborg

Re: Re: om marstrands dykcenter

FJS90/91; sa:
gå till på det viset.. Man skall informera om vad som ingår i kursen innnan den påbörjas och inte helt plötsligt byta ut delar av det man betalt för att lära sig... Visst du har dit AOW, men du har inte fått göra nattdyk vilket är bland det trevligaste som finns. Hur gick det till med multileveldykning utan teori? Torrdräkt som inte passade.... Helt rubbat!!

Jag har gjort nattdyk tidigare så egentligen är det inte mkt att bråka om. Det jag mer stör mig på är att nåt sas på telefon som sen inte riktigt gällde när man kom dit.
Multilevelteorin stöddes av att dom visade the wheel och han sa "så här o så här gör man, nu hoppar vi". Ca en minut teori.
Vrakdyksteorin gick ut på att "simma aldrig in i vrak, nu hoppar vi i".

Men dom var trevliga, det ska sägas. Kanske bara stressade o organiserade. Men iaf, dåligt organiserat måste jag säga.
 
hmm

Visst.. dom e säkert jätte trevliga, du e fortfarande en kund som betalar för deras tjänster.. Om en skittrevlig bilförsäljare säljer en bil till dig som du sedan märker inte har nån motor, funkar det?

1. Ingen teori på multileveldyket
2. Illa passande och läckande torrdräkt
3. Bytte bort det utlovade nattdyket
4. Dåliga genomgångar innan dyken

Det låter inte så bra i mina öron... Du verkar ju inte helt nöjd själv.
 
Prata med Dykcentrat och ge dom en chans att kompensera dig för kursen. Fungerar det inte så kontakta PADI enligt tidigare tfn, det är inte meningen att det skall gå till på det här viset.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...