När kommer föreläsarna till Skåne?!

En Fråga till de som har en aning om när en äventyrare/föreläsare ska hålla en intressant föreläsning i Skåne? Många kommer inte hit utan bara till göteborg och Stockholm, lite tråkigt tycker jag...:( Men om någon har ett bra tips på en föreläsning så skriv gärna! Kan ju vara roligt att gå dit tillsammans också:) Hoppas på svar! Mvh Liisa
 
Senast ändrad:
En Fråga till de som har en aning om när en äventyrare/föreläsare ska hålla en intressant föreläsning i Skåne? Många kommer inte hit utan bara till göteborg och Stockholm, lite tråkigt tycker jag...:( Men om någon har ett bra tips på en föreläsning så skriv gärna! Kan ju vara roligt att gå dit tillsammans också:) Hoppas på svar! Mvh Liisa

Har du något bra exempel på en äventyrare/föreläsare du vill höra? Jag håller med om att det är lite trist att allt bara finns i Stockholm och Göteborg. Skulle vara kul om det fanns något i närheten. För all del så kan man göra ett föredrag om sig själv och ha det bara för sig själv.

Var bor du i Skåne? Antar att du bor där...

/Stellan
 
Det korta svaret är att de kommer då någon betalar dem för att komma, och det inträffar då någon tror sig få ekonomi i det.

Jag var med och brände pengar på Strandbergs för ett antal år sedan, det gick inte ihop sig tyvärr.

Men varför inte titta ut en du vill höra, kolla vad den tar och sen räkna på det hela?

Christian
 
Handelsbanken betalde

Det gäller att ha ögonen med sig och vänner som hör av sig när det är något på gång ;)

I höst har Ola Skinnarmo och Handelsbanken varit på turne runt om i landet. Handelsbanken betalde allt inklusive mat och en DVD med Ola Skinnarmo. ”Ola i Andre’es spår” och ”Ola i Shackeltons spår”.

Där jag bor har nog den externa reklamen varit 0, men det fanns en liten notis på det lokala Handelsbankkontorets webbplats för anmälan ca en vecka innan. ”Prominemta” kunder kanske fick en skriftlig personlig inbjudan.

Per Brune
 
Renata i Luleå

Blev klart överraskad då jag fick se att Renata Chlumska och Staffan Widstrand kommer till Luleå på Onsdag för en föreläsning.
Blir intressant höra om hennes USA paddling.

Man är ju inte bortskämd med event´s häruppe heller direkt....

Och tack Utsidan för rabatt kupongen :)

//MD
 
Blev klart överraskad då jag fick se att Renata Chlumska och Staffan Widstrand kommer till Luleå på Onsdag för en föreläsning.
Blir intressant höra om hennes USA paddling.

//MD

Luleå ligger lite långt borta för min del. Men tack ändå för informationen...

/Stellan
Ps. 24/1 kommer jag att hålla i en föreläsning på Härryda bibliotek tror jag... Kommer att handla om cykling... Inte i Skåne men lite närmare.
 
Alla skåningar och längst vägen upp till Göteborg!, ska köra upp till Staffans och Renatas föreläsning nästan vecka från Helsingborg, så vill någon samåka så hojta till.

Stellan, vad ska den handla om mer specifikt?
Jag har nyss fått upp ögonen för långfärds cykling så jag kommer garanterat på den föreläsningen.
Vilken tid, pris osv.? Kanske inte är fast ställt?

Dennis
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
nyblivenfarsa resa till sälen med 2 månaders bebis Andra regioner 7

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...