• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandrarkompis

  • Trådstartare jonas.gunnarsson@celsius.se (Jonas)
  • Start datum

jonas.gunnarsson@celsius.se (Jonas)

Gäst
Jonas heter jag, 27-årig kille som bara måste få vandra minst en gång per år. Jag tycker absolut inte om prestige i fjällvandringen. Alltså inga strapatser för att kunna berätta om dom senare i bastun. Däremot är jag ej rädd för att ta i och ta en strapats eller två ifall det är nödvändigt för en naturupplevelse utöver det vanliga.


Är du prestigelös, ej "aggresivt högljud pratmakare" tjej/kille med fjällvandring som sin årliga avkoppling?
Vill vandra i ungefär 10 dagar, tält eller stuga och någon/några mindre toppbesök? Kanske stanna på något fint ställe om vädret tillåter?


Hör av dig...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jag at work Vandrarkompis +50 2016 Reskompis 3
Vandrarkompis ;) Reskompis 6
Vandrarkompis Andorrra? Reskompis 0
lisasthlm Vandrarkompis? Reskompis 13
humbug Vandrarkompis Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.