Lars Monsen har gjort det igen

SVT - Mot alla odds

SVT - Mot alla odds

"En kamp mot såväl yttre som inre hinder

Mot alla odds är en realityserie där tio personer med olika funktionsnedsättningar ger sig ut på sitt livs äventyr.
Tillsammans ska de ta sig 150 mil från Victoriafallen i Zambia till Skelettkusten i Namibia. Utmaningen består i att trots svårforcerad terräng, extrema väderförhållanden och faror i form av vilda djur, vätskebrist och utmattning, tillsammans nå det uppsatta målet. Alla ska med och ingen röstas ut. För att klara utmaningen måste deltagarna gemensamt övervinna både yttre hinder och sina egna begränsningar.


Expeditionen leds av storviltsjägaren och författaren Natasha Illum Berg.
Varje avsnitt syntolkas och dessa versioner samsänds parallellt i SVT24 och i efterhand i SVT Play.


Serien är producerad av Mastiff för SVT


Seriestart tisdag 17 januari kl. 20.00 i SVT1 och SVT Play"


Källa: Svt



Mvh troswe
 
Va fasen. Säsong ett gick ju att ladda ned som Torrentfil direkt från NRK men det verkar inte fungera med säsong två.

Mot alla odds tror jag inte på innan jag ens sett det. Är så trött på att allt ska utspelas i Afrika. Var och varannan dokumentär är ju från Afrika. Afrika hit och Afrika dit. Hade man inte kunnat vara lite hemmakär och kört en sväng i Sverige ?

Det tror jag hade lockat precis lika många tittare.

EDIT: Upptäckte att det faktiskt gick att installera det där Silverlight på en Mac-dator :) Gött.. Här ska ses på Monsen :)

Mvh // Johannes
 
Senast ändrad:
Va fasen. Säsong ett gick ju att ladda ned som Torrentfil direkt från NRK men det verkar inte fungera med säsong två.

Mot alla odds tror jag inte på innan jag ens sett det. Är så trött på att allt ska utspelas i Afrika. Var och varannan dokumentär är ju från Afrika. Afrika hit och Afrika dit. Hade man inte kunnat vara lite hemmakär och kört en sväng i Sverige ?

Det tror jag hade lockat precis lika många tittare.

Mvh // Johannes

Instämmer... VARFÖR? inte vara på hemmaplan istället! Exponera lite av vad Sverige har/kan erbjuda alla... Att ta sig till Afrika kanske inte passar för alla...


Mvh troswe
 
Kanske har vi ingen som vill medverka i tv på detta vis som också kan ?

Natasha verkar ju vara helt frälst i Afrika då hon både är storviltsjägare och, enligt Wikipedia, har gjort om Bengt Bergs (som gjort en av mina favoritböcker) egendom till Safaripark. Kanske hittar hon inte i svenska naturen ?

Då kanske man hade behövt en annan ledare som Lars Fält (bara som ett exempel då han är känd på samma sätt som Monsen?)

Mvh // Johannes
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.